Mariestad :)

Ja här är jag nu, kändes skumt att komma hit. Det känns liksom inte hemma längre. Jag är nog helt enkelt klar med denna staden. Men de känns underbart att träffa mina godingar. Igår hade vi det urtrevligt verkligen, vi satt här hos Josse. Bl.a Angelica, Emelie, Ewe, Elin, Alle och flera andra. Det blev sjukt mycket skratt och prat om gamla minnen. Och alla var på toppen humör verkligen... kändes helt enkelt som en perfekt kväll:) Drog neråt stan, till buffalo. Det var inge vidare roligt där så jag drog och snacka med Nathalie en sväng sen gick jag upp till Anna ett tag.. jaa sen... hmm, :P
Blev sen att vi satt och snacka ett bra tag på balkongen, konstigt nog var det inte ens kallt :S Tror klockan var sådär 06.15 när vi la oss. sjuuuukt trötta, men man va så uppe i varv av att träffa alla godingar :) Härligt!
Idag är jag faktiskt inte bakfull, jag är bara väldigt trött. Men snart bär det av mot brorsan för att fira minstingen som blir hela tre år.. Shit, jag hänger inte med alltså! Likadant med Oliwer, träffade honom igår och gud vad han har växt.. lilla skrutten! Så otroligt underbart söt e han. Han spydde på mig dock :P men det gööör ingenting! Han e sååå goer.
Imorgon blir det dop för skrutten då, sen blir det hem till Trollhättan, tillsammans med Ewe! :) Min personliga modell. Och på måndag börjar provveckan! Puuuh, gud va det kommer kännas skönt på torsdag kväll!
Hittar tyvärr inte sladden till min kamera just nu så bilder kommer senare! 

Nu måste ja sätta igång och sminka mig : )

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0