Dop & hemgång!

Sitter nu hos malpe, har varit här sen tio. Fixat hennes hår och mig själv... dom har redan åkt men jag ska åka med Söffet till kyrkan. Så himla tråkigt att jag måste åka hem redan vid halv fyra och inte hinner vara med mer än så... Men med min ekonomi så känns 180 kr mer , en timme senare lite småjobbigt. Plus att det tar 2 timmar längre tid med den resan. Mindre roligt. Men men ja hinner åtminstone vara med i kyrkan och förhoppningsvis lite på fikat oxå! <3


det har varit en bra helg :) Nu har jag fått en dos av Mariestad så jag klarar mig ett litet tag. Blir nog inte hemgång igen fören i mitten av december. Därimot blir det något besök i karlstad längre fram , och sen kommer även mina brudar till mig över en helg i November :) ska bli otroligt kul!


Ska bli skönt att komma hem till min lägenhet och min säng känner jag... Saknar Trollhättan lite, sjukt att jag redan är så hemma där. Det känns mer hemma än Mariestad. Men så är jag ju helt klar med denna staden som sagt, så det är bara så skönt att jag känner så. Aldrig mer flytt tillbaka till staden som står still!


Neh, nu är det framåt man ska :)
Jag längtar tills denna veckan är över och man ska släppa stressen lite. det blir till att jobba på arbetet och läsa på nagel provet på bussen idag.. måste måste måste klara detta!


Neh nu ska ja fixa de sista innan de hämtar mig här!

hade bra
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0