Härlig helg :)

Jag har haft en helt underbar helg med Jossan :) Vi har bara tagit det lugnt, käkat god mat, sett idol, shoppat ( Josse har shoppat, jag har tittat på :P) Spelat Alias med Jess & Johanna..vi förlorade dock :P Och nu ska jag göra lite sminkning på Josse.. Arab make tror jag det blir! :) Hon ska åka hem sen vid tre... då ska jag sätta igång med hemuppgiften vi fick tills imorgon.. Ska skriva lite om high fashion och Haute coutour och välja ut en bild som vi ska använda som inspiration till en makeup. Kul :) Tänk om man kunde få tag i en riktig Haute coutour klänning att använda på fotona.. :P Men blir nog svårt..
Hepp ja ska sätta igång här nu, hade great!
Kommer hem till Mariestad den 17:e December och är hemma i tre veckor :) Yay!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Då får vi ta o träffas på jullovet :) Tror också jag vänder hemåt den 17e!

2010-11-21 @ 13:37:04
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Catherine

Ja det tyckte jag med! Säkert mycket som inte är sant, t.ex. har Mark sagt att han inte brydde sig om att gå med i Final Clubs. Men det är ändå en sjukt bra story!

2010-11-21 @ 23:21:13
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0