Hääärliga Lördag!

Yes, idag är jag ännu lite piggare :) Så skönt efter att ha varit zombie hela veckan! Så idag ska jag få massa gjort.

Slinga håret
Göra ngn sminkning
Fortsätta med kläderna
Städa
Tvätta


Ah typ de :)



Tyckte de va bra att Elin åkte ur idol igår faktiskt..fast ja blir faktiskt lite förvånad att Weise och Minnah är kvar.. jag har haft svårt för Minnah från start..igår tyckte jag att Elin gjorde bättre ifrån sig än hon men.. Jag är glad att Olle är kvar. hans presterande igår var inte bra, men han är underbar i övrigt! Han har ngt annorlunda.. Sen är Jay oxå en favorit...jag med mina favorit band som Daughtry Nickelback och Volbeat gillar ju den typen av sound han kör! Jag tror han kommer gå långt om inte vinna hela skiten!
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0