En helt okej helg :)

Yes, igår hade jag besök av tjejerna här på kvällen.. Jess & Johanna drog ut men jag och Camilla satt och snacka och lyssna på go musik... sen kom Joe på besök med :) alltid bra o få öva Engelskan lite ;P känner mig dock rätt kass i jämförelse me dom två.. Joe e ju engelskman och Camilla har bott i England i 7 år :P så.. men men :)

Nu sitter jag här med blekning i håre igen :) Vi får väl se hur det blir..om håret sitter kvar! :P Hoppas de blir tillräckligt ljus nu så ja kan börja me silverschampot eller lägga i en mörkblond toning. Ja och mitt hår alltså :P


Imorgon är det ÄNTLIGEN skola för mig :) Frisk i stort sett, lite småförkyld fortf men guud va ja har vart rastlös.. nu vill jag bara göra vad som! :D YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0