Skelögd.


Jag är tydligen "dolt skelögd" haha, jättekul! tss, det syns ingenting. Men hon frågade om mina kompisar nånsin sagt att jag ser rolig ut när jag är trött... har ja ? :P hahaha, hamen ett litet brytningsfel vart det oxå, så nu är läsglasögon beställda. Behöver dom bara när jag läser pluggar å sitter vid datorn. Om jag inte skulle använda dom , så skulle det kunna bli så att mina ögon tillslut inte orkar hålla emot, å dom kommer dingla omkring som dom vill. Tydligen har jag väldigt ansträngda muskler i ögonen, de ville inte slappna av på långt håll , vilket de ska...man ska inte använda musklerna alls när man tittar på längre avstånd. Så de var nog bra att jag tog tag i detta nu. Okey, jag gillar inte hur jag ser ut i glasögon, men hellre det än skelögd om tio år :P Å för det första, Hellre glasögon en ständig huvudvärk. Kommer ha mkt enklare att koncentrera mig när ja pluggar, slippa ha ont å allt. Det är helt klart värt det! tack kära pappa som betalar, hade aldrig haft råd själv :/


Här kommer en bild till på luggen :)


Å kära syster å söta Kia



Förut idag så hitta jag inte katterna, dom va puts väck..
så tänkte jag, GARDEROBERNA.
Där låg dom tätt tillsammans som bror å syster :) Glad jag blev.





Tillslut en bild på minishopping i skövde.
Efterlängtad locktång, letat efter den minsta.
Pensel, ska måla en hylla å sätta upp i köket.
Rundborste
Kattmjölk till goingarna.
Å sen fick ja faktiskt fyra böcker utav pappa som han fått på jobbet :) Tack.
Just de sen köpte ja äntligen en kajalpenna me :)  




hej hopp nu blir det lite provlockning me tången å sen käk å chill framför tvn. Tänkte även dra över till olsson en sväng senare. Säga hej :) Så ha en fortsatt bra fredag

 XOm


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg lugg marre! Är dom kompisar nu såg så gulligt ut !=)

2009-10-17 @ 09:12:42
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0