Hola bandola.

Hejhopp!

Sitter här nyduschad...så nu känner man sig lite mer som människa igen! Har inte mått speciellt dåligt egentligen, men visst känner man av att man drack igår. 
Förfesten var helt okej, bortsett från vissa saker... 40 årskris lr vad?! Lite annorlunda musik, men det gick ändå. Riktigt skoj. Sen blev det björnes. Och som VANLIGT alldeles för mkt folk där, man blir ju trött påt. Men men det var väl okej ett tag iaf. Ja Elin o hennes kompis drog ner o satte oss vid hamnen för o häva i oss några cider :P har man inte råd o köpa så.. haha. Hamen, fick gå till josse för att hämta min cykel o sen cykla hem. Shit vilka skoskav ja hade när ja kom hem. INTE SKÖNT!

Nu är Elin inne i duschen, pappa kommer med pizza till oss om en stund. Så vi ska la bara chilla framför käre tvn hela dagen. Längtar redan tills nästa helg , då ska vi på mini semester jue :) weiho. Det ska verkligen bli skitkul o komma iväg. Njuta av havet o grymt härligt sällskap. O självklart en del öl och god mat. Blir en perfekt början på semestern.


hajhaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! =)

Tack så väldigt mycket för den fina kommentaren! Blev verligen superglad! =D



Om du trycker på "ikonen" eller vad man ska kalla det för där det står Kontakta mig, så får jag ett mail från dig, där igenom kan vi ha kontakt. =)



Till hösten hade jag tänkt sätta igång igen med GI, nu undersommaren ska jag ta det lite lugnt. Njuta lite av livet och semestern. =)



Ha en fin dag!

Kramar!

2009-07-13 @ 15:27:44
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0