zombie.



Hej!

Jo idag känner jag mig inte piggast. Det känns i kropp och själ att man festat 3 ggr denna veckan. Man börjar ju bli gammal ;) Men roligt har det vart. Igår var det fullt ös i annelies lägenhet. Tack allihop för en underbar kväll, det var verkligen skitroligt. Alla var på superhumör. Och det blev statt iaf, hihi. Helt okej faktiskt. Men nu är det slutfestat tills jag kommer ner till spanien iaf ;) haha. Det går så fort.. nu är det bara några dagar kvar. Jag åker onsdag natt liksom. Känns verkligen helt overkligt fortfarande. meeeeeeen det kommer att gå bra det här. det känner jag på mig.


Blir fullt upp hela veckan, träffa vännerna, familjen, packa, tvätta m.m. blir stressigt. nu ska jag slänga mig i syrrans soffa igen. har legat där hela dagen :P inte orkat röra på mig alls. haha.




beklagar sorgen , det är ofattbart.
mina tankar går till dig och din familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0