woooohaaaa smurfi!

hallo

Sitter i Idas rum och datanördar, slipper sitta på det iskalla golvet i hallen. brrr
Jag har varit sjuk det senaste veckorna typ. Åkte på något jävla virus, har varit ett smutsigt helvete ärligt talat. Uttråkad till max! Men nu är jag faktiskt äntligen på bättringsvägen. Så underbart skönt, känner mig vid medvetande för första gången på en vecka. Har gått runt i en dimma i stort sett varje dag. Chefen sa att det är vanligt att man blir jättesjuk när man kommer hit i början, kroppen är inte van vid bakterierna och allt här. Sen är det varmt på dagen och mkt kallare på nätterna. man har på sig alldeles för lite kläder när man går ut egentligen. hamen, så kan det vara!
men på måndag ska jag ge gärnet, har tre veckor kvar på prövotiden, så ska fan visa vad jag går för.

Ikväll kommer Idas kompis Jenny hit, Hon ska stanna en vecka! Ska bli kul...är hon hälften så härlig som Ida så blir det garanterat roligt. haha, weii. Så ikväll blir det lite party, har inte festat på 2 veckor...men det blir nog hyffsat lugnt ( ni känner ju mig :P ) jag vill inte riskera att bli sjuk igen nu. Men lite fest måste man få unna sig ;) Drar nog till Seven först, vi har ju free bar där hela kvällarna. Bara o dricka hur mkt vi vill, haha helt sjukt! Sen drar vi säkert vidare till chick vid fyra...jävla pådrag är det.

Har lagt in lite bilder nu på facebook och bilddagboken. så bara o kika in!
Hoppas att allt är bra med er där hemma, saknar er!
Men det känns superbra att vara här, jag vill verkligen inte tillbaka till mariestad inom den närmaste tiden. Trivs helt sjukt bra.. Trivs bra i lägenheten, och med min roomie, har lika knasig humor :P haha. skrattar åt allt hela tiden känns det som. Ja , jag gjorde iallafall rätt som åkte hit. weii :)


ne nu måste jag knalla bort till mercadooooona.
men ha en trevlig helg alla där hemma,
pussish


Kommentarer
Postat av: Carlos Lopez

Hey! Nu har vi bytt plats :) en gång skrev du till mig när jag var därnere. Nu är jag hemma i Sverige och du där :)

Ta vara på varje dag! det är verkligen underbart därnere. Funderar på att åka tillbaks faktiskt :) får se hur det blir med det ;)



kramar

2009-02-17 @ 20:48:58
URL: http://www.therealclo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0