its just what i thought.

heeeeeeeeelt slut är jag efter jobbet..suttit och ringt idag, gick över förväntan. iaf tycker ja själv de. Men de e tempo. Oj oj. Najs o börja jobba ordentligt igen iaf..tjäna lite pengar... Va ute i söndags igen..sjukt kul, sjuk fylla hahaha. Träffa massa hollänska fotbollspelare.. oh ja e ju bra rolig iaf  hahaa. hamen hamen, mådde inte bäst dagen efter så blir inget hård festande när vi ska jobba. de va faktiskt inte planerat :P Men på torsdag blir de nog party party igen..
annars, ida och natalie sitter ute i vardagsrummet o kollar på vänner...ska joina dom snart sen blir de sängen tidigt iaf. Skööööönt. imorn blir de bara softish på förmiddagen.. e de varmt så blir de playan iaf.

föressten , har skaffat spanskt nr nu..det är det ja kommer att använda mig av nu framöver.
Nummret är : 0034699924585

sååå ifall ni vill ha tag i mig nån gång i framtiden så

anyway... ser fram emot att några pärlor från min vackra hemstan kommer och hälsar på. Angie är en av dom som tänker komma...kan inte förklara i ord så mkt längtar ja tills du kommer baby :) även mitt hjärta elin som först nu ska iväg till afrika och leva lyx , kommer väl kanske lite längre framöver. catherine har pratat om de med :) ni e så sjukt välkommna allihop.
Så sjukt...har inte ens vart här en vecka men de känns som ja bott här i evigheter..allt känns så naturligt på ngt sätt. Sover hur bra som helst , ( trot eller ej ) har inte känt ngn som helst ångest sen ja kom hit. INGENTING känns fel i stort sett. De va längesen ja kände mig så glad och uppåt. Så frisk. De händer lite mer här..e man uttråkad finns de alltid något att göra...vill man ha tråkigt kan man stänga in sig i lägenheten liksom:P ja venne, de känns bara så bra....
självklart tycker jag de e lite tomt, man är ju van vid att prata med de flesta där hemma varje dag. träffas. Förhoppningsvis finns de flesta kvar när ja kommer tillbaka. äkta vänskap klarar ju allt....som angie, elin , mfl ja vart ifrån ngt år i sträck..vår vänskap har bara blivit bättre :) så de hoppas ja blir samma sak nu när ja är borta..

thats all.
nu ska ja chilla me polarna här framför vänner avsnitt :P igen..

bilder kommer upp snart på facebook, och bilddagboken( omdefunkarsåattsäga)




I guess that´s just the way things are.

tougher than the rest



caio caio

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag längtar också sjukt mycket efter att komma ner!! :D Ska bli rysligt roligt! :P

ååå jag vet precis vad du menar med att allt känns så naturligt å sånt.. efter en vecka känns det verkligen som man har varit där jätte länge! Fan vad jag saknar säsong-livet! Får fan bli att stå bakom en bar och jonglera me flaskor till sommaren på grancan känner jag! :P

Älskar dej mitt smultron! Puss puss puss puss puss

(har jag sagt att JAG SAKNAR DEJ!!!? ;) )

2009-01-14 @ 12:25:53
URL: http://angieheterjag.blogspot.com/
Postat av: Catherine

får lön den 26e, då ska vi snacka resor marre!

2009-01-14 @ 12:34:19
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0