Hahaha, skrattet ekar på Nilo Salmananca.

Ja de här veckorna har jag skrattat så mycket, helt otroligt vilken rolig roomie jag har. Hon e för go helt enkelt! Haha precis nyss hörde jag henne stojja utifrån köket. Hon skulle göra popcorn i kastrull och istället råkar hon ta min påse med cashew nötter och häller i kastrullen. Kanske inte låter roligt i andras öron men helvete va kul det är. Sånt här händer så gott som dagligen hahaha. så jävla skön. Tvn, spisen, hahaha... vad mer? eller vad säger du Ida ?:P


Har vart sjuk ett par dagar nu, först fick ja ryggskott i söndags. Det small till i ryggen när jag stog o diskade. Kunde inte stå upp. var nära på o skrika på Ida ärligt talat som låg o sov. blev livrädd. De värkte i hela ryggen , ja trodde ja skulle dö:S de gjorde så fruktansvärt ont. Så att gå till jobbet o sitta på en stol i nästan 8 timmar var omöjligt. Så fort ryggen börjat bli bättre ( fortf inte helt ok ) så åker ja på ngt jävla virus lr influensa. Feber, värk i kroppen, kallsvettningar, otroligt jävla hosta och näsan rinner hela tiden! Skittråkigt verkligen. Så för 3e gången denna veckan har ja varit hos doktorn idag. Fick antibiotika och hostmedicin. Hoppas de hjälper snabbt. Ja orkar inte med de här...ligga inne hela dagarna.

Ida ska nog ut ikväll , med en jobbpolare och hans kompisar. Ja vill oxå...men ja måste bli frisk. Och tyvärr brukar inte alkohol hjälpa. tråkigt nog :P men men ja får väl ta en film kväll för mig själv eller ngt. kuljul.



GRATTIS MIN UNDERBARA VÄN CATHERINE! Mina tankar går till dig idag på DIN DAG :D 22 år, fan nu börjar vi bli gamla. Men man blir inte äldre än vad man gör sig. Hoppas festen imorgon blir superb. Och att du får din lön snart så du kan komma o hälsa på mig :D Perfekt present till dig själv jue. weii,


nu ska ja flumma vidare med roomie.


hejhopp i smultronlandet.

Kommentarer
Postat av: Catherine

läste inlägget först nu! tack så mycket :) men 22 är ingen ålder marre, kom igen när vi är 42 va:P

2009-01-26 @ 13:54:41
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0