Gran Canaria.

Då sitter jag här äntligen i min lägenhet på gran canaria. Det har gått bra.. det krånglade lite igår och kändes lite jobbigt men efter ett par glas vin med min roomate ida här utanför och massa skratt kändes det bättre. Träffa även på några grannar. en argentinare och två finska tjejer. Haha min engelska är verkligen inte på topp kan jag säga. Satt och snacka med argentinaren ( adrian heter han ) och skulle förklara sverige, och mariestad. och ja vänder mig om mot honom och vräker ur mig på svenska. "alltså fattar du intriger" . haha hur dum i huvudet är ja. likdant när jag säger engelska meningar så poppar det in svenska ord som men och så hela tiden. haha. låter skitdumt verkligen. men men kul var de .

Lägenheten är STOR. VI har kök och vardagsrum i samma rum.. inte snyggaste möblerna eller köksluckor. men det kvittar. vi har det vi behöver...en tvättmaskin till och med. tre sovrum, och två bäddar i varje rum. Så sex sängar på 2 pers :P men ja hoppas ju mina guldkorn kommer och hälsar på mig...då har vi gott om plats. O idas pojkvän o hennes mamma o kompisar ska ju oxå komma hit så. Det e bara bra... Ska ta lite kort på lägenheten ngn dag och lägga ut på facebook.

Vi har precis städat lite här..såg ut som helvete när vi kom hit nämligen...inte fräsht alls. men nu känns det bättre. Har även stor handlat...så träningsvärk i armarna lär jag ha imorn fyfa nva kassar det blev. smarton som vi är gick vi till supermarket där det var svindyrt. sen hitta vi inte allt.. frågade i receptionen vart de fanns billiga varor... då ligger det ett typ liknande willys bara några 100 meter från oss. allt var hälften så dyrt. slösa bort massa pengar på asdyr skit när vi  kunde köpt allt där . lite surt men nu vet vi iaf var vi ska gå...
gud va ciggaretter är billiga här... typ 25 kr för ett stort marlboro. finns spanska cigg som inte kostar mer än 15 spänn liksom. Och vin..finns i snabbköpet...samma där. typ 25 kr för en flaska.  o 30 kr för san miguel öl 6 pack. Det e gött :)

ne nu ska vi duscha o fixa oss lite... vi fatta ju inte hur vår dusch funka igår så jag känner mig rätt jävla ofräsh kan ja säga. usch usch usch..ska bli så gött o göra sig snygg. Vi ska ut och shaka ikväll...blir förfest hos oss, sen bär det av till scandic o alla andra ställen... lär bli hårt. :)


ska försöka uppdatera så mkt ja kan :) vi har ju internetcafet vägg i vägg så vi kan sitta i idas rum o internetnörda oss :P asgöööööööööött. Bilder kommer som sagt inom kort. ni som inte har facebook, skaffa det!:)


pusspuss, och alla guldkorn i mariestad, nu tar ni det lugnt , inga skandaler ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh gud va kul att du ar dar nu! men jag vill veta EXAKT var du ar :D vad heter omradet, gatan osv?? Och du, de finns billigare vin, nar jag forfesta brukade jag dricka en liter vin fran Spar for 60 cent ;) drick forsiktigt! har tappat rakningen pa alla minnesluckor man fatt pa den on... kram

2009-01-10 @ 01:33:20
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jag vet sjalvklart vad Nilo ar...Men varfor en fyra-rummare? Vad tycker du om barerna? Har du varit pa Scandic/ZigZag/Chinawhite/Chic??? Du far inte missa Nikki Beach, sjukt heta bartenders..Fast jag tror det kanske heter Venice eller natt sant nu. Lycka till pa Atlas! Halsa chefen och Rebecka Aronson fran mig :)

2009-01-11 @ 22:05:57
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0