GC imorn!



Oh herregud va jag är nervös. RESFEBER! Men ja längtar som en tok. Det kommer bli grymt det här... Fick lite små panik igår. Men nu känns de bättre. pirrar som sjutton i magen bara :P O självklart drömde jag mardrömmar om flygkrashar inatt. Hatar att jag är så nervös för allting hela jävla tiden. förhoppningsvis försvinner det med tiden.
Sov iaf hos syrran inatt, sista natten på hennes hårda bäddsoffa :P Tack sis för att du har stått ut med mig ett par veckor. supergulligt.
Dagsplaneringen ser ut som så här, ska snart ner till stan och fixa lite grejjer. Växla pengar till euro bland annat. Kl 12 ska jag till min kära vän nathalie och dricka kaffe. Sen bär det av till bror min o säga hej då till barnen och syskonen. Träffa angie och malpe senare idag och efter det ska jag hem till pemsie, där jag tillbringar min kväll / natt tills vi drar till arlanda kl 03. Oskar ska köra...stackarn har blivit sjuk. Hoppas han orkar annars får sandra ta över (:

weiooo. Gran canaria here I come :D

wísh me good luck


gooodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0