Flygplatsen.

Nu sitter jag och Ida på flygplatsen och datanördar oss. Har inget bättre för oss nu vi väntar bara på vårt flyg. är incheckade och allt iaf. Fyfan jag kommer vara helt sjukt trött sen, har inte sovit något inatt. Försökte vid elva tiden men jag gav upp och spelade yatsi och satt och snacka gamla minnen med pemsan och sandra istället tills vi åkte vid tre. Var framme tidigt...typ sju, sen träffa jag ida kvart i åtta .
Satte oss och åt lite, men fick inte i mig något i stort sett...e lite nervös juue. Men de kommer bli bra de här. Det känner jag på mig. weii.. vi ska försöka få i oss lite mat när vi kommer fram sen ska vi nog ut o kika klubbarna :P haha. ett måste jue.

Kommer sakna er där hemma. mina små pärlor.
Inget hej då, Ett vi ses är mer passande.

älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0