avskedsfest.

jajjemen, idag smäller det! Det är sista party kvällen innan jag åker ikväll. Lite sorgligt juue. Men vi ska ha förjävla kul jag och mina pärlor. Blir en hel del folk om alla kommer. Just nu är jag lite sliten :P Jag och sandra drog till skövde igår, och festa till de lite med mina gamla jobbpolare. Det var riktigt kul, sjöng en jävla massa "lips" och spela guitarr hero för första gången , 70% är fan inte dåligt haha. vi hade jättetrevligt, men på hemvägen så vände sig min mage ut och in, så ja fick hoppa av vid far min och sova i gästsängen. Klarade verkligen inte att åka bil, spydde som en gris när ja kom upp till pappa. uuuää.

Nu är jag hos syrran, vi har pappas lilla vovve här. Hon är fan den sötaste hunden i världen. sweetie. Ska hoppa in i duschen snart. Sara kommer hit och dricker lite kaffe :) och elin kommer nu på eftermiddagen och umgås lite. Resten av folket kommer inte förens sju ikväll :) weiiho.


Nu är det snart dags för mig att lämna kalla sverige
weoho jag längtar!
Im gonna miss my darlings.

Lite kort från Nyårsafton.










Tack och Hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0