Äntligen...

börjar det ge sig. Jag mår bättre för första gången på en vecka typ.. har sovit lite inatt oxå. Så känner mig mkt fräshare. tack och lov. Jag hade nog fått rå damp om ja hade behövt ligga inne en dag till. Har haft såååå tråkigt. Så nu vill ja bara bli frisk så ja kan börja träna och gå ut och träffa folk i helgen. weiiho. Ska bli skönt o jobba lite iaf, får lön på fredag tror ja. eller om de är torsdag. nej det är väl den sista på fredag? isf får vi den då. Blir ju inte så mkt efterssom vi kom mitt i månaden :( sen att ja vart sjuk fyra dagar hjälper ju inte heller.. jaja vi får väl se. har ju lite pengar kvar... måste handla mat idag. helt tomt i frysen. Måste fan hitta någon god yougurt. yumie.

Nu hör jag ida böka runt i sitt rum där inne. vet inte va hon gör :P haha.
hamen, vi ska gå och fixa vår bank idag tror ja. kanske tillochmed kolla gymmet.

caio


hoppashoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0